Vertaling mailing, die gewenst is

Een vertaling nodig van je mailing die je prospecten wensen te ontvangen?

Wens je je nieuwe producten of diensten kenbaar te maken aan je klanten of prospecten via een mailing? Laat ze dan bij voorkeur vertalen door een professionele vertaler en zorg ervoor dat de ontvangers je hiervoor de toestemming hebben gegeven. Evina vertaalt met plezier en kennis van zake je periodieke mailings van en naar het Nederlands, Frans, Engels en Duits. En dit correct binnen de afgesproken leveringstermijn.

Een mailing krijgt slechts één kans, grijp ze met beide handen

Je prospect leest het onmiddellijk … of wacht even af tot hij tijd heeft.
Uitstellen betekent altijd vergeten.
En in het slechtste geval, vliegt je mailing genadeloos in de prullenmand.

Doe er iets aan en schakel een professionele vertaler in. Door je weldoordachte, beknopte teksten professioneel te laten vertalen, zorg je voor een kwalitatieve informatie en communicatie in de taal van je prospecten.
Kies voor foutloze mailings die zich onderscheiden van de andere, kies voor Evina Vertalingen.

 

Welke meerwaarde biedt een mailing

  • Maak je producten, diensten en kennis van zaken kenbaar aan duizenden potentiële klanten door middel van een mailing of ‘direct mail’. Presenteer de voordelen van je product op een gouden schaal en onderscheid je van de concurrenten.
  • Stuur geen vage boodschappen, maar concrete topics en advies.
  • Werf abonnees via je website. Klanten die zich aanmelden op je website, vallen binnen de wettelijke regels van de elektronische marketing. Je website groeit, zo ook je klantenbestand en je omzet.
  • Denk daarbij ook aan de klanten aan de andere kant van de taalgrens. De vertaling van je mailing is slechts een kleine extra moeite. Maar doe het vooral professioneel.

 

De valkuilen van een direct mail of mailing

Ongewenste elektronische reclame ergert in extreme mate de dagelijkse e-mailgebruiker.
Bovendien is het illegaal. De wet van 11 maart 2003 en het KB van 4 april 2003 is daarin heel formeel. En vanaf 25 mei 2018 is deze wet nog strenger geworden. Doe daar niet aan mee! Kies bewust voor een gevraagde, informatieve mailing.
Een mailing kan op korte termijn extra omzet genereren. Schaad je imago niet door te overdrijven. Gebruik je gezond verstand en schenk met je elektronische mailing een meerwaarde aan je klanten, in plaats van een last.